
Decydując się na słodkie gadżety reklamowe, koniecznie należy ustalić, jak powinny one wyglądać. Dotyczy to nie tylko ich kształtu, ale przede wszystkim rodzaju, jak i tego, co się na nich będzie znajdowało. Wszelkiego rodzaju grafiki promocyjne muszą być atrakcyjne pod względem wizualnym, a do tego przekazywać jak najwięcej informacji reklamowych o danym produkcje czy całej marce. Tylko tak przygotowane gadżety reklamowe będą w stanie skutecznie promować firmę oraz wspierać kampanię reklamową. W związku z tym, zanim gadżet reklamowy trafi w ręce potencjalnych klientów, to należy go odpowiednio przygotować, z dbałością o szczegóły.Tak naprawdę to to, co będzie umieszczone na opakowaniu słodyczy, uzależnienie jest przede wszystkim od tego, jak te słodycze reklamowe będą wyglądały. W tym przypadku chodzi nie tylko o wielkość, ale również o kształt cukierków czy czekoladek. Jeśli planuje się wykorzystać słodycze jako wsparcie swojej kampanii reklamowej, to lepiej jest wybierać produkty, które mają w miarę proste i płaskie opakowania. Dzięki temu nadrukowana na nich reklama będzie bardziej widoczna i przede wszystkim bardziej czytelna dla każdego.
Jednym słowem ustalenie, jakie j słodycze reklamowe mają wspierać kampanię reklamową, jest najważniejsze i powinno odbywać się na samym początku planowania kampanii promocyjnej. Oczywiście w takim wypadku należy kierować się również popularnością i zainteresowaniem konkretnych słodyczy. Chodzi o to, by gadżet reklamowe w takiej formie również przyciągały klientów, a więc muszą być, smaczne i lubiane przez większość ludzi. Jest to najlepszy klucz do odniesienia sukcesu w czasie akcji promocyjnej, którą każde przedsiębiorstwo regularnie przeprowadza.
Dlatego właśnie słodycze reklamowe reklamodawca powinien dobrze przygotować, zanim postanowi je wykorzystać jako gadżety reklamowe. W zależności od rodzaju słodyczy można na ich opakowaniach umieszczać nie tylko niezbędne elementy reklamowe, ale również wszelkiego rodzaju grafiki, które będą wzbogacały wygląd całości. Chodzi przecież o to, by gadżet reklamowy wizualnie przyciągał uwagę potencjalnych odbiorców reklamy.