Obecnie powstaje coraz to więcej nowych sklepów z dziecięcymi zabawkami. Na rynku istnieją jednak także specjalne parki zabaw, baseny czy też miejsca, z których małe dziewczynki i chłopcy szczególnie lubią korzystać. Warto więc wśród nich wypromować konkretną markę, a przydatne do tego będą baloniki z nadrukiem. Tego typu artykuł powinniśmy kupić w hurtowej ilości, aby je później rozdawać za darmo najmłodszym podopiecznym.
Ciekawym rozwiązaniem jest zatrudnienie specjalnego pracownika, który w okolicach naszej działalności będzie rozdawał wspomniane baloniki z nadrukiem. Oczywiście wręczanie ich dorosłym nie jest dobrym rozwiązaniem i szybko powinniśmy zrezygnować z takiego pomysłu. baloniki z nadrukiem nie będą również trafionym prezentem dla gimnazjalistów czy licealistów – oni mają już zdecydowanie inne zainteresowania. To produkt przeznaczony dla grupy wiekowej od 3 do 12 lat. Jeszcze wtedy kolorowy nadmuchany balon stanowi wielką radość i jest dumnie noszony na specjalnym patyczku aż do domu, gdzie unosi się w pokoju dopóki nie skończy się w nim zapas powietrza.
Na tego typu gadżetach trzeba się odpowiednio zareklamować. Czasami sam logotyp może nie wystarczyć, aby dziecko i jego rodzic skojarzyło sobie naszą markę. Być może warto nałożyć również nazwę firmy, adres jej siedziby albo stronę internetową. Wszak mamy powszechny dostęp do sieci i nawet najmłodsi doskonale potrafią posługiwać się komputerami. Sprawmy, aby nasze balony przyciągały najmłodszych. Im bowiem bardzo trudno odmówić.